Trött tjej..

Känns som dagarna går i varandra nästan. Sanslöst trött hela tiden. Sov kasst i natt, vaknade vid typ 06:30 imorse med en helvetisk tandvärk. Jävla visdomständer! Så halv åtta imorse var Fröken på värktabletts jakt. Kom bara två hus bort dock. Glad att ja slapp gå till statoil. Hoppas ja slipper värken i natt. Ja behöver sova :/ Men nog om de..


Bara två kväller kvar nu sen står de lång helg på shemat, För både mig o hjärtat.. Antagligen Gbg o Liseberg på lördagen. O en del båtåkande kan de nog bli under ledigheten med :)  Men framför allt, ja får sova breve min underbara igen. Helt sanslöst hur mkt jag saknar de nu när ja inte gjort de på 2v.. Nånting annat som är sanslöst är hur mkt jag tkr om honom.


Blir mer o mer kär för varje dag som går <3
Han är det absolut bästa o finaste jag har..

Nej, dags för kvällens sista måsten innan jag får gå hem, duscha, kasta mig i säng, säga god natt/god morgon till hjärtat o sen sova!

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0